Ügyfélszolgálatos

Ügyfélszolgálatos

Ügyfélszolgálatos

Dinamikusan fejlődő, telekommunikációval és informatikával foglalkozó budapesti középvállalat fiatalos lendületes csapatában keres új kollégát Ügyfélszolgálatos munkakörbe

Amilyen feladatok várnak Rád:

  • cégünk saját IT Service Desk központjának folyamatos (7/24) üzemeltetése, beosztás szerint változó, több műszakos munkarendben
  • monitoring rendszerek felügyelete
  • bejelentések fogadása (email, telefon) és rögzítése ticketing rendszerben
  • hibaelhárítás teljes folyamatának nyomon követése és dokumentálása
  • kapcsolattartás ügyfelekkel, felhasználókkal, megoldásért felelős társosztályokkal

Elvárások veled kapcsolatban:

  • középfokú végzettséged
  • irodai IT alkalmazások alapfokú ismerete
    (például Office: Word, Excel, Outlook, Windows)
  • kiemelkedő monotónia-tűrés, kitartás
  • konfliktuskezelés és stressztűrő képesség
  • önálló munkavégzés
  • jó kommunikációs készség
  • pontos, precíz munkavégzés
  • jó adminisztrációs készség
  • angol alapfokú nyelvismeret

További előnyt jelent:

  • informatikai végzettség
  • informatikai üzemeltetési ismeretek az alábbi területeken: kliensek, szerverek, hálózat, Microsoft Office környezet
  • IT támogatásában szerzett tapasztalat
  • Service desk rendszer(ek) használatában szerzett tapasztalat
  • magasabb szintű angol nyelvtudás

Amit kínálunk Neked:

  • versenyképes jövedelmezést és juttatásokat
  • stabil hátteret és hosszútávú munkalehetőséget
  • kreatív munkakörnyezetet, ahol a folyamatos fejlődés és tanulás a munka része
  • céges rendezvényeket, partikat, rendkívül vidám hangulatú csapatépítéseket
  • változatos, izgalmas feladatokat
  • fiatalos, lendületes csapatot, támogató légkört
  • kulturált, modern munkakörnyezetet
  • munkáltatói „gondoskodást”: pl. privát orvosi ellátást minden dolgozó számára.
612 408 SCI Network