Dinamikusan fejlődő, telekommunikációval és informatikával foglalkozó budapesti középvállalat fiatalos lendületes csapatában keres új kollégát Ügyfélszolgálatos munkakörbe
Amilyen feladatok várnak Rád:
- cégünk saját IT Service Desk központjának folyamatos (7/24) üzemeltetése, beosztás szerint változó, több műszakos munkarendben
- monitoring rendszerek felügyelete
- bejelentések fogadása (email, telefon) és rögzítése ticketing rendszerben
- hibaelhárítás teljes folyamatának nyomon követése és dokumentálása
- kapcsolattartás ügyfelekkel, felhasználókkal, megoldásért felelős társosztályokkal
Elvárások veled kapcsolatban:
- középfokú végzettséged
- irodai IT alkalmazások alapfokú ismerete
(például Office: Word, Excel, Outlook, Windows) - kiemelkedő monotónia-tűrés, kitartás
- konfliktuskezelés és stressztűrő képesség
- önálló munkavégzés
- jó kommunikációs készség
- pontos, precíz munkavégzés
- jó adminisztrációs készség
- angol alapfokú nyelvismeret
További előnyt jelent:
- informatikai végzettség
- informatikai üzemeltetési ismeretek az alábbi területeken: kliensek, szerverek, hálózat, Microsoft Office környezet
- IT támogatásában szerzett tapasztalat
- Service desk rendszer(ek) használatában szerzett tapasztalat
- magasabb szintű angol nyelvtudás
Amit kínálunk Neked:
- versenyképes jövedelmezést és juttatásokat
- stabil hátteret és hosszútávú munkalehetőséget
- kreatív munkakörnyezetet, ahol a folyamatos fejlődés és tanulás a munka része
- céges rendezvényeket, partikat, rendkívül vidám hangulatú csapatépítéseket
- változatos, izgalmas feladatokat
- fiatalos, lendületes csapatot, támogató légkört
- kulturált, modern munkakörnyezetet
- munkáltatói „gondoskodást”: pl. privát orvosi ellátást minden dolgozó számára.